Nikki Lightlee blogg - Starstable SSO -

Dessa bakgrunder..

Dessa bakgrunder.. Har alltid svårt att välja vilken bakgrund som passar ihop bäst. Vad tycker ni? ;)

Postat av Cecilia Gladefield

Jag tycker om den andra bättre :)

Datum: 2015-03-30 | Tid: 22:26:06
Postat av Stella Kinglake

Tycker den längst upp c: bra jobbat! *◡*

Svar: Tack så mycket Stella! (:
Nikki

Datum: 2015-04-03 | Tid: 16:39:59
Postat av Emelie Starnight

Den högst upp :)

Datum: 2015-04-18 | Tid: 07:28:43
Postat av Lisa Youngstorm

Hejsan, skulle behöva hjälp med en ny header till min blogg och du är riktigt bra på att måla bilder/photoshoppa bilder från sso så undrar om du har lust att hjälpa mig? :)

Svar: Hej hej! Joo men det låter kul! Vad heter din blogg och hur vill du ha headern? :D
Nikki

Datum: 2016-01-24 | Tid: 20:17:38
Postat av Lisa Youngstorm

Super kul att du finner det intressant att hjälpa mig! :D
http://youngztormz.blogg.se
Här är bloggen, nyss flyttat från weebly till blogg.se, därav endast några få inlägg haha :)
Headern skulle jag vilja ha en redigerad bild på mig & min morgan eller min quarter, har inte riktigt bestämt mig ännu. Annars har du fria tyglar att göra hur du vill haha, det är endast håret jag vill ha kvar i samma färg som nuvarande & läpparna vill jag såsom jag har redigerat dom i min nuvarande header, alltså samma färg som slingorna i håret. Är det inte för mycket begärt får du gärna fixa in GAs logga på tröjan över bröstet, det skulle vart fett snyggt! :)

Skicka gärna ett mejl om du undrar över något/vill ha bilder som du kan redigera ;)

Datum: 2016-01-27 | Tid: 21:15:29
Blogg: http://youngztormz.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!