Nikki Lightlee blogg - Starstable SSO -

Inte bara sälarna som rör sig!

 
Edit: De har rört sig hela tiden! Bara jag som är lite snurrig/sett ett husdjur på tydligen väldigt länge.. haha, tack Esme som påpekade det! :) 
 
Nu när sälarna kommit till spelet (en vecka) och alla märkt att de "rör" sig i själva väskan. Så har starstable även gjort att alla de andra djuren rör sig med, kaninerna med sina öron, katterna med sina tassar. (Hunden vet jag faktiskt inte hehe.. )
 
Tummen upp! :)
 
 

Postat av Esme Silverforce

Har inte de djuren alltid rört på sig? Såvitt jag minns har det alltid varit så :)

Svar: Kollade upp det en extra gång, och det stämmer som du säger! Ska ändra inlägget direkt, tusen tack :) :)
Nikki Lightlee

Datum: 2015-01-12 | Tid: 18:34:57
Blogg: http://monokerus.se
Postat av Feya starrock

Hej! Jag undrar om du skulle vilja göra ett länk byte ? :)

Svar: Det gör jag väldigt gärna! Har länkat dig nu :)
Nikki Lightlee

Datum: 2015-01-12 | Tid: 20:04:06
Blogg: http://feyastarrock.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej på bloggen)


Blogg/hemsida:


Skriv din kommentar:

Kom ihåg mig?
Tack för din kommentar!